Roznice w silniku miedzy M3 E46 a wersja CSL

2000-2006 | silnik: S54
Kilej
Posty: 206
Rejestracja: czw sty 08, 2009 12:48
Lokalizacja: 3miasto

Re: Roznice w silniku miedzy M3 E46 a wersja CSL

Post autor: Kilej » wt paź 16, 2012 09:32

Wiem o którym znajomy mówisz ;) Ostatnio poruszaliśmy inny temat...

PS: ja mam te same trąbki, ten sam sterownik Alpha N z Holandii.
I moim zdaniem jeździ to najlepiej na seryjnym dolocie bez filtra, zamiast trąbek (mimo iż dźwiękowy efekt przyspieszania jest gorszy bo jest cisza w porównaniu do trąbek to i tak auto się jakby lepiej zbiera).

pawel1234
Posty: 151
Rejestracja: śr wrz 07, 2011 22:17
Auto: M3 E92 DKG

Re: Roznice w silniku miedzy M3 E46 a wersja CSL

Post autor: pawel1234 » śr paź 17, 2012 19:19

czyli karbnowy dolot + alpha n bedzie ok, czy moze byc tak, ze bedzie spadek mocy ?
najbardziej zalezy mi na dzwieku airboxa, nie chodzi nawet o te pare koni, chociaz wiadomo, ze byloby milo gdyby byl przyrost, a spadek mocy nie jest akceptowalny...

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Roznice w silniku miedzy M3 E46 a wersja CSL

Post autor: kostek_ja » śr paź 17, 2012 20:59

pawel1234, dolot od CSL'a jest lepszy z założenia, gdyż ma mniejsze opory i równe dla każdego cylindra. Jeżeli program będzie dobry to i przyrost będzie. Do tego samym programem się kilka koni podobno wyciąga, więc moc CSLowa jest w zasięgu. Na pewno nie będzie spadku, tylko większy bądź mniejszy przyrost.

Kilej
Posty: 206
Rejestracja: czw sty 08, 2009 12:48
Lokalizacja: 3miasto

Re: Roznice w silniku miedzy M3 E46 a wersja CSL

Post autor: Kilej » czw paź 18, 2012 08:15

Jak zależy Ci na dźwięku to załóż trąbki.

Ja mam 2 zestawy do sterownika alpha N (i wyjętej przepływki):
- trąbki -> megadźwięk
- seryjny kolektor dolotowy + puszka , ale bez filtra (sama kratka antykamieniowa) - dźwięk seryjny.

Nie wiem który wariant daje lepsze osiągi -> zrobię pomiary to się okaże.

Awatar użytkownika
Lassie
Posty: 476
Rejestracja: pn gru 27, 2010 14:04
Auto: Świniolot M3
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Roznice w silniku miedzy M3 E46 a wersja CSL

Post autor: Lassie » pt paź 19, 2012 18:08

Słyszałem gołe trąbki w S54 i mówiąc szczerze, słabo to brzmiało.
Poza tym, "trąbki" tutaj są już w seryjnym boxie. Wg mnie jedyne, co pomaga temu silnikowi to odpowiedni carbon, żadne wydechy i inne cuda.

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: Roznice w silniku miedzy M3 E46 a wersja CSL

Post autor: Oleg » sob paź 20, 2012 11:12

Lassie pisze: Wg mnie jedyne, co pomaga temu silnikowi to odpowiedni carbon, żadne wydechy i inne cuda.
tutaj się nie zgadzam zupełnie, dobry wydech robi robotę :twisted:

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Awatar użytkownika
Lassie
Posty: 476
Rejestracja: pn gru 27, 2010 14:04
Auto: Świniolot M3
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Roznice w silniku miedzy M3 E46 a wersja CSL

Post autor: Lassie » sob paź 20, 2012 11:25

Oleg pisze:
Lassie pisze: Wg mnie jedyne, co pomaga temu silnikowi to odpowiedni carbon, żadne wydechy i inne cuda.
tutaj się nie zgadzam zupełnie, dobry wydech robi robotę :twisted:
Ok Oleg, może za jakiś czas będę w Twoich okolicach, to się umówimy - może mnie przekonasz...;)

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: Roznice w silniku miedzy M3 E46 a wersja CSL

Post autor: Oleg » sob paź 20, 2012 16:36

Lassie pisze:
Oleg pisze:
Lassie pisze: Wg mnie jedyne, co pomaga temu silnikowi to odpowiedni carbon, żadne wydechy i inne cuda.
tutaj się nie zgadzam zupełnie, dobry wydech robi robotę :twisted:
Ok Oleg, może za jakiś czas będę w Twoich okolicach, to się umówimy - może mnie przekonasz...;)
Jak będziesz w okolicy i ja będę rownież to chętnie sie spotkam i poprzekonuje Cię do swojej racji ;)

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Kilej
Posty: 206
Rejestracja: czw sty 08, 2009 12:48
Lokalizacja: 3miasto

Re: Roznice w silniku miedzy M3 E46 a wersja CSL

Post autor: Kilej » pn paź 22, 2012 11:23

Lassie pisze:Słyszałem gołe trąbki w S54 i mówiąc szczerze, słabo to brzmiało.
Poza tym, "trąbki" tutaj są już w seryjnym boxie. Wg mnie jedyne, co pomaga temu silnikowi to odpowiedni carbon, żadne wydechy i inne cuda.
Patrząc po miejscu zamieszkania to opowiadaj u kogo słyszałeś te trąbki w s54...
Bo z tego co wiem, to w pomorskim tylko ja mam takowe.

Awatar użytkownika
Lassie
Posty: 476
Rejestracja: pn gru 27, 2010 14:04
Auto: Świniolot M3
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Roznice w silniku miedzy M3 E46 a wersja CSL

Post autor: Lassie » pn paź 22, 2012 13:55

Kilej pisze:
Lassie pisze:Słyszałem gołe trąbki w S54 i mówiąc szczerze, słabo to brzmiało.
Poza tym, "trąbki" tutaj są już w seryjnym boxie. Wg mnie jedyne, co pomaga temu silnikowi to odpowiedni carbon, żadne wydechy i inne cuda.
Patrząc po miejscu zamieszkania to opowiadaj u kogo słyszałeś te trąbki w s54...
Bo z tego co wiem, to w pomorskim tylko ja mam takowe.
Washington DC, USA.

ODPOWIEDZ